Szokująco dobre oleje do włosów Loton + konkurs dla Was

Hej!

Dzisiaj tak na pół "recenzyjnie" i na pół konkursowo. 
Dlaczego?
Podczas spotkania Secrets of Beauty w Warszawie, dostałam całe mnóstwo ciekawych produktów. Niestety, nie jestem w stanie zużyć wszystkiego. Czy to z czystych preferencji, czy innych czynników. W każdym razie, w jednej z paczek trafił się taki oto pakunek z firmy Loton.







I co ja sobie myślałam, gdy to zobaczyłam? Nie miałam pojęcia, co to będzie, bo o firmie Loton nigdy nie słyszałam. Opakowanie powiedziało mi "oho, chyba coś mało ciekawego". 



I zdziwiłam się, gdy zobaczyłam, że w środku znajdowały się trzy oleje. Macadamia, kokosowy i arganowy. Na kilometr biły z nich informacje, że nie zawierają parabenów, silikonów i alergenów. "Fiu, fiu" - pomyślałam. 

I tak, to są faktycznie oleje. Z tego co się naczytałam, napatrzyłam i naanalizowałam, to bardzo dobre oleje. Mają proste składy. Także szok, szok, szok. 





I tutaj pojawił się największy problem, który polega na tym, że ja nie olejuję (czy to słowo jest poprawne?) włosów. Także... Komu ja to oddam? Mamie? Nieeee... Żadnej włosomaniaczki w swoim otoczeniu nie mam. Dlatego postanowiłam obdarować trzy z Was. Zapraszam w związku z tym na mój fanpage, gdzie odbywa się rozdanie. 




KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK
________________
Aby wziąć udział w rozdaniu, należy:
- być fanem Ala Ma Kota
- udostępnić post
- skomentować post "biorę udział"
____________________________
Rozdanie trwa do 19. lipca. W ciągu dwóch dni od zakończenia zabawy, wybiorę zwycięzców. Wygrywają TRZY osoby.
Powodzenia!

POPRZEDNI
NASTĘPNY

8 comments :

  1. Mam te trzy olejki ale jeszcze nie mialam okazji używać ! Zachęciłaś mnie :D

    ReplyDelete
  2. Jak tylko skończę mój obecny olejek to wezmę się za nie

    ReplyDelete
  3. Rzeczywiście szok. Sama nawet bym nie zerknęła na ten produkt w sklepie.

    ReplyDelete
  4. znam tą firmę, ale nie widziałam że mają w ofercie takie oleje :)

    ReplyDelete
  5. też się zdziwiłam jak je zobaczyłam i dodatkowo skład :)

    ReplyDelete
  6. Ooo muszę zawalczyć o taki olejek ;] wzięłam udział ;]

    ReplyDelete
  7. "Biorę udział" i tu i tam i ogólnie bardzo chcę wygrać :)

    ReplyDelete
  8. Ja od dawna używam Mythic oil z loreala i pokochałam go wręcz :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Cieszę się, że masz ochotę ze mną porozmawiać.
Pamiętaj jednak, że każde treści autopromocyjne, czy obraźliwe, będą przeze mnie sukcesywnie usuwane.

DO GÓRY